Tuesday 8 September 2015

MY MANAGER COMBACK AND GO BACK :'(

6/9/15

Hello heheheh sekarang nak bercerita pasal my manager SIS  iaitu Kak Enn so sweet nma dia
Full name tk tau tp nma singkt taula huhuhuhu.. dgr or sebut nama dia je aku dah jadi superb excited
nak tahu tak kenapa aku begitu suka sangat dengan dia....
sbb dia baik,, ambil berat dan sangat mendorong tak pernah aku tgok seorang Bos bagi nasihat kat pekerja dia dan usapx2 berlakang pekerja dia and cakap takpa kita buat samax2.. WAHHHHHH!!!!

how sweetnya dia ni
aku mmg dari dulu teringinkan seorang kakak ataupun seseorang yang boleh memahami dan ambil berat pasal aku yg aku rasa selesa untuk aku luahkan segalanya.
dan aku sngt suka character dia meskipun hmpir half pekerja situ kurg suka bla dia dtg tp aku suka bla dgr katax2 puji dri dia.,, sngt mmberansangkan aku untuk bekerja dgn lebih baik dan aku tak sangka dpt Bos mcm dia..

kalau bole aku nk harix2 tgok dia
kalau kita bagi pendpt ke atau ckp punca kenapa ni itu terjadi dia ambil sbgai teguran
bukan seperti stgh BOS dia ingt kita nk mengajr dia pulak padahal kita cuma bg pndgn
apapun aku syg dia... huhuhuhu Kak Enn saya syg kak Enn sy sygkn POPO .. POPO dh mcm nenek sy sndiri dan Akk dah mcm Kakak sy sendiri boleh kan saya anggap akk sbahagian dri keluarga.

saya suka kerja kt shell
sometimes Stress sometime happy
kalau happy mulut ni 24 hour senyumm sahaja
tapi kalau stress.. muka ni kerut je kejenya tp Alhamdulillah walaupun aku stress masih ada yg nak ceriakan aku
kalau aku lenguh ad je yg nak tolong urut aku supaya dh tk lenguh.. thanks sngtx2

I LOVE MY FAMILY AT SHELL RASA
WE ARE AWSOME NO MATER WHAT OTHER PEOPLE SAY OR JUNDGE US

No comments:

Post a Comment