Monday 17 August 2015

Kawan tak selamanya Kekal

tidak kiralah kita sayangkan seseorang tu sebaik manapun
kalau dia tak rasa keikhlasan kita tak mustahil dia akan jadi orang yang akan lukakan kita
tidak kira sebaik mana aku mencuba untuk menjadi yang terbaik untuk dirinya tetapi dia tetap rasa aku bukanlah orangnya
jadi sekarang aku memilih untuk tidak bertindak
aku memilih untuk berdiam tapi aku memaafkan dia
cuma aku tidak mahu berdepan dengannya lagi
sebab aku takut di kecewakan lagi
cukuplah aku bersabar

dulu dialah segalanya dia baik dan aku sangat sayangkan dia
dia seperti adik aku sendiri
tapi sekarang aku sudah tidak mahu berharap
biarlah dia dengan dunia dia
aku tidak mahu masuk campur dan aku tidak mahu menyusahkan dia
dengan memikirkan aku
biarlah aku jadi memori hitam dalam hidup dia.

aku tidak perlukan belas kasihan daripada sesiapa
aku tidak mahu meletakkan harapan aku pada sesiapa
bagi aku orang sekeliling semuanya sama
samax2 akan pergi sama ada aku pergi dulu atau mereka
aku akan layan mereka sama
sayang aku pada mereka semua sama


bermimpi inginkan sebuah persahabatan yang kekal tapi musnah di tengah jalan.
apa kan daya Aku manusia hanya merancang yang menentukan semuanya hanya ALLAh.
aku manusia yang tidak berdaya
tiada harta , tada rupa siapalah aku untuk disayangi
sapalah aku d mata mereka untuk merayu kasih


pada siapa yang kenali aku terima kasih sebab pernah sayangkan aku dan terima kasih atas segalanya.





No comments:

Post a Comment