Tuesday 18 August 2015

Normal Life about Me

Assalamualaikum and hYe... :::)))

today saya nak habak sikit like intro gitu huhuhu
about myself leh dak? hahaah boleh ke idok ke ttp nk intro huhuhuhuhu


saya Siti suhaili org panggil siti senang tp act bnyak lagi nama timangan nak listkan semua ke? ERMM bolehla...

1.lily
2.su
3.jue
4sobalie
5.et
6.ct
7.amy


okay done itu je udah hahahhaha...
saya ni seorang pemalu dengan stranger tapi dengan yang dah kenal lama tu
memang ramah tak ingat dunia gurau dia hehehhehe....
memang best ada kawan yang sentiasa faham kita right but me
so complicated to understanding hahaha so sy tkda kwan yg boleh kenal saya in and out batter than Im

saya sekolah di sk rasa selangor kemudian sambung di smk ampang pecah kkb selangor dan sambung berlajr di smk kkb selangor

yang peliknya semuanya sekolah. hahahahha sy memang suka sngt sekolah
sukalah sangtkan hahahha..!!!!!..
tapi saya lepas tu terus sambung menimba ilmu juga tapi dari pengalaman sebab saya tengok sekrang semua kalau nak interview kerja semuanya tanya ada pengalaman bekerja ke tidak? kalau takda pengalaman macam mana nak bekerja bukan?? so saya nak bekerja sambil belajar ... saya minat business so kerja skrang saya ni memang bagus untk saya kembangkan ilmu pengetahuan and  saya minat nak berlajr mandrin langguange saya teringin nak bertutur dalam bahasa china dan bercakap dengan mereka slowx2 saya berljr


aritu saya baru habis ambik test for MUET so nnti kalau ada rezeki saya nk berljr china slowx2 saya nak beli buku kanakx2 dalam bahasa china untuk beginner student untuk berljr mcm mne nk pronounce


nak seribu daya kan kena lah usaha lagipun dlm industri ekonomi china pegang so nak berjaya mudah tak tertipu kenalah pandai berbicara bukan.


okalayla nnti saya sambun dan buat kerja lain pula

No comments:

Post a Comment